SlovenskyÖsterreich
Hodiny Po - Ne od 9:00 do 20:00   Telefón +421 904 805 276

Nový kanál TV JOJ sa bude volať WAU a štartuje 15.4.2013

Slovenská televízna skupina JOJ spustí svoj už skôr ohlásený tretí program s názvom WAU dňa 15.4.2013. Stanica prinesie atraktívny mix programov zameraný predovšetkým na mladšiu cieľovú skupinu. Televízia WAU so sloganom "po čom ženy túžia" bude primárne cieliť na mladé, moderné a mestské ženy. Na svoje programy si podľa TV JOJ prídu aj moderní muži.

TV WAU

Obr.č.1: Nová televízia WAU, skupina JOJ Group

„"Stanica WAU ponúkne hneď od svojho začiatku atraktívny program, ktorý budú tvoriť väčšinou premiéry a novinky doplnené o známe a obľúbené tituly, ktoré už diváci na Slovensku dôverne poznajú"“, prezradil generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský.

Program televízie WAU budú tvoriť rôzne žánre doku reality a reality show, lifestylové magazíny. Ďalej sa vo vysielaní objavia programy o bývaní, varení, nakupovaní, o svadbách, prípravách na rodičovstvo, o životnom štýle, chudnutí, plastických operáciách a ďalších "ženských" témach.

Diváci WAU nájdu na novej stanici denné spravodajstvo zo sveta showbiznisu v relácii TOP STAR, ktorá sa bude exkluzívne vysielať iba na stanici WAU. Od začiatku budú vo vysielaní nové pôvodné formáty, atraktívne seriály a filmy zamerané na mladšie ženské publikum. Televízia chce na obrazovky vrátiť aj úspešné pôvodné seriály, ktoré bavili divákov JOJ v uplynulých rokoch.

„"Chceme sa výrazne odlíšiť od konkurencie, ktorá na svojej ženskej stanici oslovuje skôr starších divákov, našou prioritou sú reklamne atraktívnejšie mladé ženy"“, dodal generálny riaditeľ TV JOJ.

„"Spustenie novej stanice zameranej na mladšie ženy je dôsledkom dopytu trhu zo strany zadávateľov a mediálnych agentúr"“, uviedol riaditeľ obchodu TV JOJ Martin Heržo. „"JOJ Group oslovuje širokú cieľovú skupinu z pohľadu svojho zásahu a ak chce z dlhodobého pohľadu dosiahnuť popredné miesto na trhu, bezpodmienečne k tomu potrebuje silnú ženskú cieľovú skupinu"“, spresnil Martin Heržo.

Televízia JOJ zatiaľ neoznámila podrobnosti ohľadne distribúcie nového programu. Očakáva sa, že stanica bude šírená prostredníctvom káblových operátorov a zrejme tiež na satelite v platformách Skylink a CS Link.

JOJ Group v súčasnosti tvoria dva programy - TV JOJ a PLUS.

TV JOJ                           JOJ PLUS

Slovenská televízna skupina JOJ spustí svoj už skôr ohlásený tretí program s názvom WAU dňa 15.4.2013. Stanica prinesie atraktívny mix programov zameraný predovšetkým na mladšiu cieľovú skupinu. Televízia WAU so sloganom "po čom ženy túžia" bude primárne cieliť na mladé, moderné a mestské ženy. Na svoje programy si podľa TV JOJ prídu aj moderní muži.

TV WAU

Obr.č.1: Nová televízia WAU, skupina JOJ Group

„"Stanica WAU ponúkne hneď od svojho začiatku atraktívny program, ktorý budú tvoriť väčšinou premiéry a novinky doplnené o známe a obľúbené tituly, ktoré už diváci na Slovensku dôverne poznajú"“, prezradil generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský.

Program televízie WAU budú tvoriť rôzne žánre doku reality a reality show, lifestylové magazíny. Ďalej sa vo vysielaní objavia programy o bývaní, varení, nakupovaní, o svadbách, prípravách na rodičovstvo, o životnom štýle, chudnutí, plastických operáciách a ďalších "ženských" témach.

Diváci WAU nájdu na novej stanici denné spravodajstvo zo sveta showbiznisu v relácii TOP STAR, ktorá sa bude exkluzívne vysielať iba na stanici WAU. Od začiatku budú vo vysielaní nové pôvodné formáty, atraktívne seriály a filmy zamerané na mladšie ženské publikum. Televízia chce na obrazovky vrátiť aj úspešné pôvodné seriály, ktoré bavili divákov JOJ v uplynulých rokoch.

„"Chceme sa výrazne odlíšiť od konkurencie, ktorá na svojej ženskej stanici oslovuje skôr starších divákov, našou prioritou sú reklamne atraktívnejšie mladé ženy"“, dodal generálny riaditeľ TV JOJ.

„"Spustenie novej stanice zameranej na mladšie ženy je dôsledkom dopytu trhu zo strany zadávateľov a mediálnych agentúr"“, uviedol riaditeľ obchodu TV JOJ Martin Heržo. „"JOJ Group oslovuje širokú cieľovú skupinu z pohľadu svojho zásahu a ak chce z dlhodobého pohľadu dosiahnuť popredné miesto na trhu, bezpodmienečne k tomu potrebuje silnú ženskú cieľovú skupinu"“, spresnil Martin Heržo.

Televízia JOJ zatiaľ neoznámila podrobnosti ohľadne distribúcie nového programu. Očakáva sa, že stanica bude šírená prostredníctvom káblových operátorov a zrejme tiež na satelite v platformách Skylink a CS Link.

JOJ Group v súčasnosti tvoria dva programy - TV JOJ a PLUS.

TV JOJ                           JOJ PLUS